Opening Het Dossier 2.0

IMG_1107

Op vrijdagmiddag 25 januari opende de tentoonstelling van Het Dossier 2.0.

Het was een fantastische middag en avond. Trotse kinderen, aangenaam verraste bezoekers en ontroerde familie en vrienden liepen door de prachtig ingerichte ruimtes. Rob werd vergezeld door twee  begeleiders en zijn familie die allemaal enorm trots op hem reageerden.

Rob’s Opa kon door zijn ziekte helaas niet naar het werk komen kijken,  maar Rob en ik gaan de komende weken een videoboodschap voor hem maken,zodat hij thuis kan bekijken wat Rob heeft gemaakt en ook kan horen waarom: een eerbetoon aan  hun sterke band.

Op woensdagavond aanstaande bespreken Rob en ik in mijn atelier thuis  hoe we deze videoboodschap in elkaar gaan zetten.  Ik heb vele foto’s van het wekproces genomen, die we hiervoor  uiteraard kunnen gebruiken. Rob heeft korte filmpjes gemaakt van onze autoreis naar de Boshut en het stoken van vuurtjes. Ik wil Rob bij het tentoongestelde werk gaan  filmen, terwijl hij aan Opa uitlegt waarom hij dit werk met mij wilde maken.

Op donderdagavond 28 februari zullen Rob en ik een rondleiding geven aan een groep medewerkers uit de Jeugdzorg en vertellen over ons werkproces  voor Het Dossier 2.0.  Deze medewerkers hebben die avond een brainstormsessie  over kwaliteitsverbeteringen in de Jeugdzorg.

Meer info over de Cultuurkantine

Geef een reactie

