Boshut: veranderingen buiten

              

Na de eerste OPEN BOSHUT-dag onderhoud ik de paadjes die door Mien en Elly zijn aangegeven. Het is een kwestie van harken en eikels rapen, zodat de paden vrij blijven van blad en stekjes. Hierdoor “opent” het bos zich meer en meer en inspireert het mij tot het ontwikkelen van een zogenaamde flaneer/mediteer route. Hiermee ga ik op een later moment weer verder.

De kas is door Wilco (mijn pleegzoon) bestraat en biedt nu ruimte aan een aantal stekken van esdoorns die daar kunnen uitgroeien. Ik heb ontdekt dat er ook een druif groeit in de kas, die eerst onzichtbaar was, maar door het binnenvallende licht nu wel weer begint te groeien. Ik heb de druif bemest en hoop dat deze verder uitgroeit en weer vrucht gaat dragen in de toekomst.

Een gedachte over “Boshut: veranderingen buiten

  1. Jolanda Embrechts

    Wat hebben jullie toch ontzettend veel werk verzet om het te maken zoals het nu is! Daar heb je wel doorzettingsvermogen voor nodig en inspiratie natuurlijk

Geef een reactie

