Boshut: veranderingen binnen

                  

Doordat het een aantal dagen behoorlijk heeft geregend is de vloer van de kamer waar ik plantengaten heb gemaakt in de houten vloer, nu behoorlijk aan het schimmelen. Het dak lekt daar nogal en het vocht tast de vloer verder aan. De gedichten op papier die ik hier eerst had opgehangen heb ik nu weer weggehaald. Plan is om de ruimte om te dopen tot schimmelkamer. Ik plant naast de citroenmelisse die er al staat nog een pepermuntplant en maak aan het dak met gevonden tuingaas van Sonja en rode reageerbuisjes die ik eerder al in grote hoeveelheden heb gekocht, een installatie waarin ik natuurlijke frisse geuren (citroen en pepermunt) de muffe schimmellucht wil laten compenseren.

De vele reageerbuisjes kunnen dan ook wat water opvangen dat door het dak naar beneden sijpelt….

Het begint  me te irriteren dat sommige ruimtes van de Boshut er te “braaf” uit komen te zien. Heb daarom een bureau van Sonja gekanteld in de achterkamer bij de badkamer en er een zware deur tegenaan gezet, waardoor er weer een nieuwe ruimte en indeling ontstaat. Ik  gebruik de loshangende electriciteitssnoeren om e.e.a. te verankeren.

Geef een reactie

