Open Boshutdagen

Op zondag 20 mei, 24 juni, 8 juli en 26 augustus stel ik de Boshut , voormalige huisje van dichteres Sonja Prins en sinds 2010 mijn werkplek, open voor publiek.

Adres: het Goordonk 15 in Baarle Nassau

Iedereen die nieuwsgierig is geworden door de  foto’s en verhalen op mijn website en weblogboek, is van harte welkom tussen 11 en 16 uur .

TOEGANG IS GRATIS: DONATIES ZIJN VAN HARTE WELKOM op rekeningnummer  489249507 van stichting de Boshut.

Ik ontvang bezoekers met een kopje koffie of thee en iets lekkers, waarna iedereen op eigen gelegenheid kan rondstruinen in de steeds veranderende  binnen- en buitenruimtes.

Elke zondag zal er ook een extraatje zijn in de vorm van een live performance, muziek, radiodocumentaires en voordrachten van gedichten en verhalen door collega-kunstenaars en andere betrokkenen bij de Boshut.

Het programma is nog volop in ontwikkeling. Wilt u weten wat u kunt verwachten op de zondag(en)  van uw keuze, mail mij dan o.v.v. ” programma OPEN BOSHUT” en ik hou u op de hoogte!

Natuurlijk kunt u zich ook laten verrassen en gewoon langskomen  op één of meerdere OPEN BOSHUTdagen!

Op dit moment zet ik samen met buurman Janus nieuwe  planten rondom de Boshut, zoals verschillende soorten varens, daglelies en hosta’s.De voorzitter van Heemkundekring Amalia uit Baarle Nassau en de RABObank ambassadeur van Baarle Nassau en Baarle Hertog zijn de afgelopen weken op bezoek geweest en hebben enthousiast toegezegd hun praktische medewerking aan de OPEN BOSHUTdagen te  willen verlenen.

Het is fantastisch te zien dat steeds meer mensen betrokken raken  bij deze unieke plek en er warm voor lopen om het  als culturele broedplaats “in leven” te houden!

Tot ziens en hartelijke groet van Anne.

Geef een reactie

