Boshut: Sneeuwlicht

       

Sinds een aantal dagen vriest het en is er ook wat sneeuw gevallen dat blijft liggen. Dat levert prachtige beelden op. Door de kou in de Boshut staan er ijsbloemen op de ramen en door de witte omgeving valt er  diffuus licht in de ruimtes . Hierdoor ontdek ik weer andere kleuren in hoeken die anders erg donker blijven.

Rondom de Boshut ben ik opnieuw bezig met het sprokkelen van dood hout en maak ik smalle paadjes die ik in de komende maanden wil uitbreiden om er een wandelgebiedje van te maken.

Vanaf mei t/m augustus wil ik de Boshut op kleine schaal openstellen voor bezoekers. Ik bereid daarvoor een bescheiden programma voor, dat ik in de komende maanden bekend zal maken via mijn website , email en Linkedin pagina.

          

Geef een reactie

