Boshut: Camouflagekeuken

 

De voormalige keuken van de Boshut is inmiddels veranderd in een  ruimte waarin ik een deel van de vloerbedekking van de Boshut (linoleum)  opnieuw heb gebruikt om een drie dimensionaal camouflage-effect te verkrijgen op muren,vloer en plafond. Hierdoor probeer ik binnen en buitenruimte visueel met elkaar te verbinden .

Op de wand waar brand is geweest (door een pan die naar verluid te lang op het fornuis stond bij Sonja Prins) heb ik een bij de Boshut gevonden bakje opgehangen waarin ik as verzamel dat overblijft in de la van de houtkachel in de woonkamer, nadat ik daarin sprokkelhout en oud papier heb verbrand en van de warmte heb genoten.

Geef een reactie

