Boshut: binnen – en buitenplanten

De eerste effecten van de snoei rondom de Boshut worden nu langzamerhand  zichtbaar. Planten die vorig jaar door lichtgebrek niet in bloei kwamen gaan dit jaar wél bloeien, met name de rhododendrons. De meeste heesters lopen goed uit ,maar moeten nog wat bijkomen en zullen volgend jaar waarschijnlijk pas echt goed gaan groeien. De bosvaren die ik afgelopen najaar in een binnenruimte heb gezet  is heel goed aangeslagen en  groeit goed!! Ik ga in deze ruimte nu meer planten direct in de grond zetten (krijg ik van de buurman van de Boshut en een vriendin met een volkstuin) en ik wil daarvoor een irrigatiesysteem maken van oude tuinslangen en ander buiswerk. De kas buiten wil ik gaan repareren,zodat ik ook daar jonge planten in kan laten groeien.

 

Geef een reactie

