Boshut: licht – en ruimte experimenten




Met led-lampjes en foto’s van de omgeving van de Boshut heb ik kleine lichtbronnen gemaakt, die ik af en toe aanzet  tijdens mijn pauzes  bij de petroleumkachel.

In de achterkamer heb ik inmiddels een varen geplant in een uitsparing van de deels verrotte houten vloer.  Die  blijkt uitstekend aan te slaan. Ik ben nu gestart met het verder slopen van de binnenkant van de dakbedekking in deze kamer, zodat de ruimte nog geschikter wordt voor het planten van meer (bos)planten. Het dak is gedeeltelijk lek, zodat de planten bevochtigd zullen worden door regenwater,maar toch enigszins beschermd zijn tegen de komende koude periode. Een grote ficus doet het overigens tot nu toe heel goed in deze omgeving, evenals mijn cactus die al vele nieuwe scheuten heeft ontwikkeld in de Boshut.




2 gedachten over “Boshut: licht – en ruimte experimenten

Geef een reactie

