Boshut: ruimtesstudies 3



Het overtollige materiaal uit de Boshut is inmiddels naar de stort gebracht (zes aanhangwagens vol met sloopafval) en het snoeihout gehakseld en over de aarde in het bos verspreid. Her en der liggen nog dikkere boomstammen die ik in de komende maanden met de hand tot korte stammetjes  ga zagen en zal  laten drogen voor gebruik op een later tijdstip. Een grote boekenkast heb ik voor dit doel naar buiten gesleept en onder het afdak van de veranda gezet. Hier kan ik de gezaagde boomstammetjes in opstapelen.

Inmiddels ben ik ook begonnen met een bewerking van de keukenmuur. Ik gebruik linoleum en andere vloerlagen die ik in de afgelopen maanden ben tegengekomen tijdens  het afpellen van de vloerbedekking in de woonkamer om de muur te bekleden. Mijn bedoeling is een camouflage-achtige wandbekleding te maken van deze hergebruikte materialen.

Een gedachte over “Boshut: ruimtesstudies 3

  1. Michiel

    via de foto’s krijg ik nu meer een beeld en via de teksten het gevoel erachter.
    Het strekt zich uit van verbazing, cool, waanzinnig,heftig tot ongelooflijk en mooi.

Geef een reactie

