Derde bezoek aan Boshut

Mijn plannen voor een langdurige werkperiode in de Boshut van Sonja Prins staan inmiddels op papier. Ik hoop na volgende week woensdag meer te horen van de werkgroep die zich bezighoudt met de nalatenschap van Sonja Prins of ik door hen in de gelegenheid wordt gesteld om hier langere tijd te mogen gaan werken.

Mijn derde bezoek aan de Boshut leverde opnieuw andere ontdekkingen en invalshoeken op en versterkte mijn verlangen naar nader  onderzoek. De besneeuwde omgeving bracht meer natuurlijk licht in de ruimtes van het huisje, waardoor de inhoud zich nog verder en op een andere manier aan mij openbaarde.

De sleutel van de Boshut ligt nu weer bij Pien Storm van Leeuwen, dit het volgende week woensdag zal terugbrengen bij de werkgroep. Zij zal tijdens deze vergadering dan ook mijn plannen voor de Boshut aan de hen overhandigen en nader toelichten.

Geef een reactie

