Tweede bezoek aan Boshut

Voor de tweede keer bezocht ik de Boshut van Sonja Prins in Baarle Nassau en heb er opnieuw veel foto’s gemaakt. Opvallend is hoe de weersomstandigheden heel direct invloed hebben op de sfeer in en rondom het huis. Deze keer was het er enorm vochtig, wat mij inspireerde tot het maken van veel foto’s in mistige en vergrijzende¬† tinten.

Ik werk nu aan een uitgebreid plan voor een langerdurende werkperiode in de Boshut en dit plan zal waarschijnlijk op 17 februari door Pien Storm van Leeuwen worden voorgelegd aan de werkgroep die zich bezighoudt met de nalatenschap van Sonja Prins.

Morgen ga ik voorlopig voor de laatste keer naar de locatie om video-opnames en foto’s te maken , omdat ik voor de vergadering van de werkgroep van aanstaande woensdag de sleutel moet hebben ingeleverd.

Geef een reactie

