Ontmoetingen langs het water 2008

In de weekenden van  4 en 5 oktober en 11 en 12 oktober neem ik deel aan de kunstmanifestatie Ontmoetingen langs het water 2008.
Ik zal op twee locaties met werk te zien zijn: in Chaam met WEES GEGROET en in Meersel-Dreef met Verstild Leven, een videoportret van de orde Kapucijnen aldaar.Deze orde bestaat nu nog uit slechts vijf paters en één broeder.De video “Verstild Leven”, over het alledaagse leven van deze mannen,  zal twee weekenden worden vertoond in de oude kloosterschuur in Meersel-Dreef.Vorig jaar liet ik in dezelfde schuur een installatie zien van gebruiksvoorwerpen uit het klooster, geheten Stil Leven.
De opbouw van WEES GEGROET doe ik in een oude Vlaamse schuur in Chaam. ik gebruik daarvoor honderden rozen die ik mag plukken bij kwekerij Rozenrijk in Chaam. In 2005  liet ik dezelfde installatie zien in een oude graanschuur in Chaam.

Geef een reactie

